Інструкція щодо використання відеоконференції EASYCON у засіданнях Вищої ради правосуддя. Пунктом 5.24 Регламенту Вищої ради правосуддя (далі - Регламент) визначено, що засідання Ради або Дисциплінарної палати можуть проводитися в режимі відеоконференції за наявності технічної можливості, за винятком закритих засідань. Рішення про проведення засідання Ради в режимі відеоконференції приймається Головою Ради (особою, що виконує його обов’язки) з власної ініціативи, за ініціативою члена (членів) Ради, за клопотанням учасника, поданим не пізніше ніж за п’ять днів до засідання. Для участі у засіданні в режимі відеоконференції учасник повинен попередньо зареєструватися з використанням власного електронного підпису в Системі, визначеній Порядком роботи з технічними засобами відеоконференцзв’язку під час судового засідання в адміністративному, цивільному та господарському процесах за участі сторін поза межами приміщення суду, затвердженим Державною судовою адміністрацією України. Учасник, що бере участь у засіданні Ради, засіданні Дисциплінарної палати в режимі відеоконференції, зобов’язаний: - зайти та авторизуватися в Системі за 15 хвилин до часу засідання; - активувати технічні засоби (мікрофон, навушники та камера) та перевірити їх працездатність шляхом тестування за допомогою Системи; - очікувати запрошення. Підтвердження особи учасника відбувається шляхом його авторизації в Системі із застосуванням електронного підпису (пункт 5.24.3 Регламенту). Для участі в засіданні в режимі відеоконференції необхідно зареєструватися на сайті EASYCON за посиланням http://vkz.court.gov.ua відповідно до інструкції, розміщеної в розділі МЕНЮ цього сайту, - «Інструкція участі в судовому засіданні». У разі виникнення проблем під час реєстрації чи на інших етапах налагодження відеозв’язку рекомендується зв’язатися з фахівцями служби технічної підтримки за телефоном (044) 492 70 10 або надіслати електронний лист на адресу: inbox@easvcon.com.ua. За потреби проведення тестового сеансу відеозв’язку пропонуємо за два - три дні до відповідного засідання звернутися до управління забезпечення діяльності членів Вищої ради правосуддя секретаріату Вищої ради правосуддя за телефоном (044) 481 06 27. З метою забезпечення якісного звуку під час відеоконференції рекомендуємо за можливості користуватися навушниками. Інформація надсилається на електронну адресу Вищої ради правосуддя: assistant@hci.gov.ua. оригінали документів в паперовому вигляді - на поштову адресу: вул. Студентська, 12-А, м. Київ, 04050. Про неможливість взяти участь у засіданні в режимі відеоконференції необхідно невідкладно повідомити Вищу раду правосуддя на електронну адресу: assistant@hci.gov.ua та/або на поштову адресу: вул. Студентська, 12-А, м. Київ, 04050. Відповідно до абзацу другого пункту 5 розділу IV Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами), неявка судді на засідання Ради не перешкоджає розгляду питання за його відсутності. Документи на електронну адресу Вищої ради правосуддя надсилаються із застосуванням електронного підпису.